Friday, February 12, 2010

polis wanita itu sungguh GATAL...!!!!

hari ni pagi2 aku kuar pegi meniaga.., mcm biase..
aku keje sbg pembantu jualan.., pki keta taukeh.., ha3..

nk jd cerita...., pg tadi aku kena berhenti "sekatan jalan raya'
dlm base orng skarang dia [roblok] @ road block.,

datang la polis wanita tu kt keta.., mula2 mintak lesen
aku bagi.., bersertakan ic (kad pengenalan),, [dia x mntk pun]

dia belek2.., pastu kuar satu soklan kurang bijak dr mulut dia..
ic ade..? melentuk bodi dia.., sluurrppp...!!
aku jawab.., bukan sye da kasi skali ke..?, dia cakap owh..!! smbl tegedik2.

pastu pny la cerdik dia.., mintak pulak GDL.., pelik aku, apeke keta nk pki gdl?
aku x bnyk cakap terus aku kluarkn GDL aku dr wallet aku., aku mmg ade GDL sbb aku
[cum driver lori] skali2 la..
xpe la dia menjalan kn tugas..,
aku turut je kehendak dia, kang lain pulak jadi nye..,

pastu dengan liuk lentuk dia pulang kan semuaa kad2 aku.., sambil
berkata.., terima kasih kerjasama.., aku jwb same2..,
pstu dia x bg pegi lagi, dia mintak kad pengenalan yg lain pulak..

aku tanye kad ape pulak?..., smbl melentuk dia ckp bisnes kad..!!
aku jawab xde la.., sory ye..,

pot pet, pot pet., macam2 dia tanye smp soklan tanye aku da kawen ke belum..,
bnk jugak la dia tanye smbil melentuk bodi, smp la satu saat aku rase dia da x nk tanye lagi soklan.., dia iam kejap.., tak lama d tu...

dia tanye lagi..!! no FON ade tak?
bartuck betul polis pempuan ni.., da jadi lain pulak...
menggatal pulak dia..., dia punye lentuk.., terlena gak aku skejap..
pergh....

ha tu la dia kisah aku hari ni.....

polis wanita itu sungguh GATAL...!!!!

No comments:

Post a Comment