Sunday, December 28, 2008

ais krim., hadiah hari jadi

dia dingin bagaikan ais krim,
dia "manis" bagai kan ais krim,
dia juga "lembut" seperti aiskrim
warna kulit nya adalah warna krim..


aku sangat suka kan ais krim..,

TAPI....,

bukan aku sorang je yang suka kan aiskrim..
mereka juga suka kan ais krim.

mereka ambil ais krim aku...,
ape daya aku..,
aku tak dapat ber buat apa2

dan kini ais krim aku di tangan orang..

dari hari berganti hari, bulan berganti bulan..,
dunia terus berputar..,
putaran hidup terjadi lagi..
dan lagi..., dan lagi.., dan lagi..,
ais krim aku berpindah tangan lagi.,

DAN aku kini melihat ais krim aku.., kian mencair..
dia tak seperti yang dulu semasa ais krim tu bersama aku
yang cantik, lembut, manis....!!!

tiada ape yg aku boleh buat selain berkata dalam hati
aku suka kan ais krim aku yang dulu..,

aku masih suka kan ais krim


tapi di akhir nya...,

suka ku itu hanya tinggal sebagai mimpi...