Sunday, January 10, 2010

kalau la binatang bole guna Fesbuk..,

apalah agak nya status yg akan binatang2 ni update ye...?,

melalui pemerhatian facebook team yang menemuinya..
dan tidak dapat dipastikan samada ianya benar2 binatang..!!!


Anjing : on the way nk ke salon ni..

Lipas : Baru aja selamat dari semburan maut, yeah!

Lembu : Aku diraba lagi oleh majikanku

Kucing : Anak aku yang ke- 5 tanya ni.. siapa bapaknya. aku bingung tak tahu mau jawab apa. aku sendiri lupa bapaknya siapa?

Nyamuk: Aku positif HIV AIDS woooo

Ayam : Teman-teman...kalau besok gua tak update... tu makna nye gua dah di goreng... i luv u all...

Sotong: tgh top - up ink ni...

Babi: Gua difitnah sebarkan flu. Sialan!!

Kambing : Selamat Raye... haji kemarin tak jadi disembelih,, hwahaha..


chill beb, santai2 minda sket

No comments:

Post a Comment