Sunday, February 28, 2010

doa si pencari "CINTA"

Ya ALLAH..,

jika aku jatuh cinta
cinta kan lah aku pada se-seorang
yang melabuhkan cinta nya pada-mu
agar bertambah kekuatan ku
untuk mencinta'i mu

Ya Muhaimin....,

jika aku jatuh hati...izinkanlah
aku menyentuh hati se-seorang
yang hatinya tertaut pada mu.,
agar tidak terjatuh aku dalam
jurang cinta nafsu.,

Ya Robbana...,

jika aku jatuh hati
jagalah hatiku pada nya
agar tidak berpaling daripada hati-mu..,

Ya Rabbul Izzati....,
jika aku rindu
rindu kan lah aku
pada se-seorang yang merindui shahid
di jalan-mu

Ya Allah.....,
jika aku menikmati cinta kekasihmu
janganlah kenikmatan itu melebihi keindahan nya..
ber-Munajat di sepertiga
malam terkhir - mu

Ya Allah.....,
jika aku jatuh hati pada kekasih-mu,
JANGAN..,jangan biarkan aku tertatih & terjatuh,
dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kepada-mu

Ya Allah....,
jika kau HALAL kan aku merindui
kekasih-mu.,
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku
pada cinta hakiki & rindu abadi
hanya kepada-mu.

amin Ya RABBAL alamin....

No comments:

Post a Comment