Tuesday, March 30, 2010

kene marah...



08:02 pagi..

ari ni aku dpt tagged foto dr kawan aku..,

foto yang agak dan sangat tidak senang untuk dilihat., oleh sesiapapun

mereka yg m'anut 'islam'.., mula nya aku juga t'ikut perasaan.., nak marah2.,

tapi aku aku tengok dan berfikir di sudut yang lain aku positif kan yg negatif.
lihat foto ini...↓↓↓↓↓





sebagai seorang yang mengaku islam.., siapa lah tak marah bila melihat foto ini..
perasaan nak membunuh pun ada.., tapi itu bagi mereka yg berfikiran 'pendek'

pemikiran yang 'cetek'.., (minta maaf dr aku yg kasar bahasa).


setelah mem'positif kan' minda aku dan daya pemikiran aku.. maka.....


( + - 10:00 pagi)....

aku upload foto ini ke album aku.. di facebook.., untuk melihat reaksi sebahagian dari mereka,

yang telah aku "TAG" kan nama2 yg aku rasa berkenaan dan berkaitan..

sesuai dgn nama "album" yg tersedia [dari mata saya menilai pandangan anda]


lima minit pertama sahaja dah ada yg komentar foto ini.., al-hasil: aku terima komen yang

berbau kemarahan yang amat sangat.. tidak sampai pun 24 jam foto ini di upload.., komentar utk foto itu mencecah ke angka 40..., sungguh 'panas' foto ini.., semua marah2

aku 'KENE MARAH' dgn mereka yg tak berpuas hati...


aku faham dengan mereka.., sebab mula nya aku pun begitu.., marah2.., jadi aku terima setiap kritikan dari mereka bertujuan 'membina' sebab dr komentar itu aku boleh menilai mereka..


JADI....


apakah di mata aku sendiri.., tentang foto ini?... dan kenapa aku nampak foto ini dari sudut 'positif'..


jawapan nya.....



setelah marah2 aku pun menurun kan tahap kepanasan di hati ni..., aku berfikir.., apa yg aku dapat dengan marah? jawab nye.., tak ada apa2 pun yang aku dapat..

aku berfikir kembali., kenapa foto ini di wujud kan? apakah untuk menyakiti hati umat islam?

ya benar..!!!

inilah yang dikata kan "PROPAGANDA" dari pihak yg tak bertanggung jawab.., penganut islam umum nya.., foto ini aku jadi kan testimoni tentang masyarakat islam..,

jika 'mereka' sedar.., mereka memarahi aku.., hanya meng upload foto ini...? itulah inti pati niat jahat 'mereka'..,di jadikan senjata umat islam bergaduh sesama sendiri sebab foto yang di'upload se-olah2 menghina umat islam itu sendiri.., dan beranggapan itu tidak perlu...

itu pandangan 'mereka......!!!!! wallah hu alam..


KENAPA AKU NILAI dan pandang dr sudut POSITIF?


aku bermaksud.. bahawa foto ini juga boleh dilaku kan seperti mana 'mereka' memperguna kan nya terhadap kita... aku bermaksud ingin meng ajak teman2 menggunakan foto ini sebagai senjata untuk serang kembali kebiadaban mereka.(yahudi) aku nak mengajak teman2

supaya berjihad 'kecik'

No comments:

Post a Comment