Monday, June 21, 2010

sejarah cintaku

aku ada sejarah yg tak mungkin aku lupa kan
sejarah cintaku hanyalah tentang diri ku
begini lah saudara.., cerita nya
panjang sekali saudara ceritanaya...
nak dengar ke tidak.., dengar saja lah saudara..

saat aku berpegangan tangan..
yang meremang bukan bulu romaku..
tapi yg meremang adalah bulu mataku..
hahhahahhahah......

sebelum aku merayu, aku berpuisi
yank, boleh tak aku pegang rambutmu
boleh boleh boleh boleh boleh jwb nya,oh best
yank, boleh tak aku memeluk mu?
boleh boleh boleh boleh boleh jwb nya,mantap
yank, boleh tak aku main hidungmu
boleh boleh boleh boleh boleh, hahahahah
yank, boleh tak aku pegang pipimu
boleh boleh boleh boleh boleh, ehehhee
yank, hari sudah malam, yank
permintaanku yang terakhir...
yank boleh tak aku minta duit tambang, hahahaha

malam yang indah
penuh kenangan yang tak dapat ku lupakan,
yank terima kasih duit mu itu thank you, thank you

saudara ada sambungan ceritanya
panjang sekali ceritanya
pertemuan kedua aku makin bahagia..

dan kebetulan rumahnya sepi
aku terus bertanya kepada kekasihku
kemana kedua orang tuamu yank? kenapa sepi saja?
mereka keluar jawabnya, hahahaha...

kalo begitu, yank, boleh tak aku masuk ke dalam rumahmu?
boleh boleh boleh boleh boleh.. jawabnya
yank, boleh tak aku minta air putih
boleh boleh boleh boleh boleh,oh mantap
lalu, yang, boleh tak aku ke gunakan tandas?
boleh boleh boleh boleh boleh boleh
yank, permintaanku yang terakhir...
boleh tak aku minta tambang pulang lagi, hahaha
boleh boleh boleh boleh boleh boleh katanya
hahhahhaha
dasar lelaki mata duitan, katanya dia
tapi aku berkata dengan sesungguhnya
thank you darling, thank you darling, thank you darling, thank you

i love you full, hahahaha

No comments:

Post a Comment