Sunday, January 9, 2011

Nak Kenal Aku?

Aku simple orgnye, tapi idup aku yg kdg2 kompleks …(huh?)
Lahir kt bwh zodiac kambing gurun…errr…Capricorn la, tp x bermksud aku ni berspesies kamben’…n tahun lak panthera tigris
(eiii…harimau kn mkn kambeng, cmne nih?)
Aku normal, mcm homo sapiens len…(agaknye kut)…bdasarkn hipotesis yg aku cipta dr kajian ke atas diri aku sendiri…
Bkan jenis yg mkn org, bkn alien, aku takde sayap (wish I have), aku tak hisap darah or rokok, secara fizikalnye…xde ring bulat atas kpala aku, xde tanduk mhupn ekor bercabang 3 (tp secara rohani, who knows) …dan kaler aku bukan merah, ijau, atau biru…tp sawo matang…
Rutin harian aku lebey kurg same je, tp yg bestnye stiap hari yg blainan msti ader sumtin’ yg add colors to my life…kdg2 gelap, kdg2 cerah, kdg2 warna harmoni, kdg2 kontra, kdg2 sejuk, kdg2 panas, kdg2 pastel….

aku nk jadi kaya satu ari nnti…nak ader jet pribadi, nak round the world in 60 days…hak3…
Movie/slot kgmarn aku byk…tp aku ske citer2 aksi, seram, kelakar, tahyul, berunsur motivasi, persaingan, anime, katun…kalo cite cinta2 ni kureng ckit…
Citer psl music lak…aku ni mmg addicted to it…Mcm2 type aku layan…kdg2 slow, kdg2 happenin’, evergreen, urban, rock, metal, dance, techno…bgntung r pd mood aku…Music is my life sb idup aku has somewhat connection with music, stiap yg blaku, aku bleh baygkn dgn music…
Fav books/magazine…comic, manga, aku tak stailo tp aku ske bce mjlah fesyen…cam Cleo…novel pn aku layan, e.g. siri2 misteri, penyiasatan...
Weakness aku: tmpt tinggi mmbuatkn heart pulse aku mcm stop (gayat)…petir pun same…hoho…bile gelap lak, aku xde pk len slain antu…takotz wooo~…aku cuak bile ckp dpn org ramai, mcm presentation ke…mule la hormone aku x stabil…
Aku suke kaler putih, ungu n black, I’m materialistic n I love money…gadget yg canggeh sgt attract aku n aku kagum pd org2 yg berteknologi nih…accessories yg bkilau cam crystal, silver mmg fav aku, apatah lg diamonds, pearls n platinum…mwahaha…Aku suke neat n tidy place, love perfume n nice smell, I like singing, shopping n jalan2 (cara aku bersukan…hek3), aku suke berkhayal n melayan imaginasi, aku jugak interested with kelajuan…(Laju = Jarak/Masa)…
Nak tau persamaan antara minah2 lawa, pantai, pakaian n kasut…pd aku, tu sume adalah utk mencuci mata…ngeh3…
Aku benci…ksesakn (x kire la kt jlnraya, konsert or pasar), menunggu (aku bkn penyabar), lmbat ( aku jd kabut), kotor, prejudice, racists, tlebih tido (wat aku penin’), phidophilia (eii..btul ke eja cmni)…sex maniac, womanizer, busybody, cakap byk (peramah x tentu pasal), control macho atau control lawa (tp best gak tgk org pasan lebey ni)…gila kuasa, kaki kipas (bg air cond je trus), cicak/katak n ular, sombong/berlagak n swktu dgnnye…
What turn off my bad mood: Coklat, aiskrim, caramel (aku dah jatuh cinta), movies, cute msg, funny jokes (even sumtime stupid), sleep, n doing all the things I like…hek3…bile aku diam je mknenye sama ada aku marah, aku tak suke, atau aku mnyampah… Aku jenis tak amek kesah pndngn or ckp2 org len kcuali yg phm aku, kalo org kutuk2 aku pn aku tau…tu sumer adela kejelesan n hasad dengki smata2…muahaha…
You are what is in ur mind, be positive n when people talk bad about you, hell with them cuz they got jealous...m(^_^)m
Come take my hands, be my friends…and I’ll leave u never
(except u do it 1st…hehe…)

No comments:

Post a Comment