Monday, April 4, 2011

pintu itu roboh

setahun sebelum ini aku dipergunakan oleh seorang yg bernama wanita., aku dipermain hidup-hidup, dibelakang ku., aku di bohongi., aku berkongsi sayang dengan orang-orang yang sejenis dengan aku.., pedih rasanya.., luluh hati.., bukan sekali tetapi dua kali di perlaku kan aku sebegitu..,

tapi tuhan itu penyayang., aku diberi ketabahan.., aku sabar.., dan aku berkeputusan untuk mengundur diri.., aku tutup pintu hati untuk se-seorang yang bernama PEREMPUAN..,
aku tebalkan semangat yang ada.., aku memuncakkan kesabaran aku..,
aku perkuat kan
KUBU EGO aku.... alhamdulillah aku berjaya, berjaya untuk sedaya untuk tidak memusuhi, membenci kaum yang lemah itu, kaum yang lemah dalam pendirian nya..,
hidup aku berjalan seperti biasa....

setahun aku tutup pintu.., tapi akhirnya pintu ego tu retak menanti roboh kerana diketuk dan di sapa salam oleh seorang.. yg bergelar

NURSE..,

dia...
dia seorang jururawat ...., dia wanita yang bisa ku statuskan wanita soleha.., maka dia lah pilihan ku..,
kerana dia.., hanya dia wanita yang berjaya meroboh kan kubu ego ku...

No comments:

Post a Comment