Wednesday, August 29, 2012

(oktavia - Jie) penaklukan Anie...


Katakan lah pada IBU mu aku kan pulang menjemputmu,
ku akan menakluk kan kamu dengan jalan CINTA ku,
Katakan lah pada BAPAK mu, aku mencari jalan untuk bertemu,
membincang kan tentang ENGKAU dan AKU, untuk me WALI kan kamu,
bertenang lah.., janji aku BENAR yang aku benar benar INGIN
sabar untuk masa kita yang kita IMPI..
meredah selubung hati yang Dingin..
yakin lah aku tak pernah berhenti berjuang.
pecahkan teka teki TUHAN..
dan tak pernah berhenti berjuang menaklukan MU..
mari bersama ku membagi waktu dengan ALAM..
kau kan tahu betapa aku yang di jalan yang SEBENAR.
akan aku telusuri jalan yang Setapak ini.., semoga aku temukan jawapan,
akan aku telusuri jalan yang setapak ini, mencari jalan PENAKLUKAN..

No comments:

Post a Comment