Saturday, January 30, 2010

lethologica mood

dalam hati runsing tampa sebab ni aku merepek sorang diri lagi.

tah ape yg aku fikir pun aku x tahu..,

rupa-rupanya aku dalam lethologik kronik..,

aku diantara dua cerita...,

ada lubang dihati dengan senyuman mu...,

aku resah fikir kan keadaan hati aku yang "BERLUBANG DI HATI'.., aku cari sesuatu yg mampu mengisi lubang ini.., hati tak memberi jawapan.., yang buat aku ter-tanya2..

apakah itu "KAMU" atau apakah itu "DIA"

DIA yang selama ini aku puja..
dan
kAMU yang yang baru di dalam cerita..

apakah itu CINTA apakah itu CITA..? yang mampu mengisi lubang di hati ini....?

namun perkira-an aku terus salah, masih juga salah..

terfikir dan berkira hanya "DIA" adalah ubat nya..


yang aku sedari bukan "ITU" yang aku cari...,
aku teruskan juga perjalanan yg panjang ini yg cukup melelah kan
dan aku yakin "KAU" tak ingin aku berhenti.,

klu itu jawapan mu ., mungkin aku akan terus "TUNGGU"

ku buka mata dan aku lihat dunia..,

sesungguh nya aku telah terima anugerah "cinta" dari mu....,

tuhan.., aku tak pernah sesal dengan anugerah yang kau beri
tuhan.., aku terus menanti jawapan yang akan dikatakan oleh "HATI"

No comments:

Post a Comment