Monday, February 1, 2010

yg dekat menjauh, yg menjauh tapi dekat

cukup aku tak paham dgn ape yg terjadi pd aku skarang ni..,.

bila kamu kata kamu tak mahu.., aku turut kan kata2 kamu, aku hormati keputusan kamu, walau apepun yang kamu katakan...,
kamu nak menjauh.., aku biarkan kamu menjauh.. kerana bila kamu jauh aku pun jauh..,

bila aku ciptakan satu kata2:
"aku tak kesah kalau kamu hendak menjauh TAPI bila kamu menjauh.., tolong kamu pastikan hari ini kamu jauh.., esok lusa dan selama2 nya kamu kekal "JAUH"..

walau pun kamu jauh tapi kamu dekat kerana ada alam maya....,
helah maya inilah yang menjadikan kita dekat...
aku lihat kamu.., bagai orang yang hilang arah.., bila aku mula menjauh..,
kenapa ? bukan itu ke yang kamu mahu...,
bukan senang untuk padam kamu dalam sejarah dan cerita aku.
kerana kamu yang pertama bagi aku..,

aku pun tak mengerti dengan ape yg terjadi sekarang ni.., ketika aku mula buka lembaran baru, cerita tentang hidup aku.., kat situ lah ada kamu.., "enterframe' dalam detik 2 yang berlaku..,
walau pun aku di dlm cerita baru.., aku sedar, cerita lama mungkin takkan sama dengan cerita lama aku.., sebab apa.. sebab di hati aku ada "kamu"

rupa2 nya .., walau macam mana kamu jauh..
tapi kamu tetap dekat di dalam hati ku..' tak tahulah sampai bilakah itu?

Terlalu cinta,
Terlampau sayang,
Tersangat Rindu.

No comments:

Post a Comment