Tuesday, February 2, 2010

aku dan gadis kristen... (kristian)

feb 2, 2010 8:40 mlm....

pada tarikh dan waktu ni lah aku jumpa balik kawan lama aku.., (admirer) dulu2 masa zaman sekolah dulu.., ader la secebis cerita antara aku dgn dia.., gadis ni dulu yang aku kenal waktu sma2 dgn aku.., adalah se-orang yang tak menganuti agama (atheis) ...

malam feb2 ni aku ke rumah kawan untuk baca tahlil arwah buat 'ibu'nya yg meninggal dnia sbb penyakit kanser payudara..,

nak dijadikan cerita pd malam tu dia pura2 tak kenal dgn aku smp aku tegur dia..,

camni bunyi dia : hye.., sehat? ingat sye lagi..?
camni plak dia jwb : ingat sangat2 kt awak, maaf la td bkn pe sye takut tesilap orang..

tu lah mula dia aku nk berbual2 dgn dia.., waktu aku bual2 tu..,
baru aku sedar ade 'crost' rantai salib di leher nye.., tak sangka.., dia memilih kristian menjadi pegagan agama dia..,

jadi.., itula kisah aku dengan gadis kristen,,. hahah3
wakakakaka.., cam sengal je tulisan aku kali ni..,

pasni nk ceria2.., pulak.., [mood : hana]

No comments:

Post a Comment