Friday, January 28, 2011

baru sekarang saya bersuara.., 1

apakah kamu masih ingat kata2 saya.., yang saya katakan pada kamu.. tak lama dahulu

saya tahu apa yang terjadi?..,
saya kenal siapa kamu..?
saya tahu tentang kamu..?

selain satus facebook sye.., yang sebelum ini banyak mengungkap maksud yang tersirat..
di antaranya seperti :

~"Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yang kita dapat...dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada"

~Gakkari shichatta, Atama kita, kanashi (zonjimasen deshita to wakaranai)
: i'm disappointed, i'm wratful, i'm tearful (i don't know why? and i don't understand)

~"...Ya Allah, hadiahkanlah Cinta dan Kasih Sayangmu demi memelihara kesejahteraan dan kebaikan insan itu, kerana kutahu hanyamu Ya Allah yang mampu menjaga dirinya lebih baik dariku.."

~never say good bye forever.. recently addicted to old scary love story ''MY x GIRL''... mcm mane ni??:(

~i always need the time on my own...i never thought i need you here when i cry...

~Aku xkesah jika kau nak jauh dari aku,tapi pastikan hari niy kau jauh dari aku,esok lusa dan slamanya kekal jauh..


apa MASIH KAMU INGAT...!!!!

tapi kamu masih BOHONG.., kamu bohongi saya...
tapi.., ade saye kesah.., saya diam je kan?
saye tak buat apa2 kan? saya tak marah kamu kan?

hurm..., saya masih tetap saya.., tak berubah.., saya jalani hari2 saya macam biasa
tiada yang aneh.., dan bila saya berbicara dengan kamu.., sya tak nampak kan
marah saya.., saya cuma ketawa sinis sahaja.., huhhuhuh..

No comments:

Post a Comment