Friday, January 28, 2011

baru sekarang saya bersuara.., 2

sepatutnye dari dulu sye kredit kan lagu ni untuk kamu..,
harap kamu faham dan kamu sedar kenapa selama ni sya hanya berdiam..

tapi sebab kamu jugalah.., sya banyak mendekati perempuan..,
saya tabur kan "sayang" saya yang kamu sia2 kan..,tampa memberi sebarang kepastian..
dengan tujuan "sayang" yang saya berikan tu hanya untuk suka2

tapi saya tersilap.., mereka yang saya kongsikan rasa "sayang" saya tu.
dapat rasa "sayang yang sebenarnya.., dapat rasa kelembutan "sayang" saya..
mereka nikmati "sayang" yang saya berikan.., mereka hargai "sayang" yang saya hidang kan..

setelah saya sedar akan mereka yang tahu menilai "sayang" saya.., saya sedar
kasih sayang saya tu tak ternilai.., tak boleh dibanding kan dengan apa2
meskipun dengan harga...

dan kini saya biarkan lagu bercerita..


di akhir kata..., kata2 yg dah lama nak sye katakan..
AKU AKAN CUBA LARI DARI KEADAAN YG MEMAKSA UNTUK MELARIKAN DIRI SEPERTIMANA DAKU YG KAU KENAL SEKARANG

:-| : saya harap mereka maaf kan saya, yang tak berniat secara sengaja untuk menyakit kan hati mereka.., saya mohon maaf pada mereka yang terlibat..

dan kini saya masih ceria ^_^

No comments:

Post a Comment