Friday, November 25, 2011

epi niu yer.., 1433

HIJRAH
aku takdak point nk tulih apa..., celaru akai aku la ni.., x pa aih...,
srupa biasa la.., tahun baru tiba.., ucap slamat tahun baru la...

macam biasa.., tahun baru benda baru.. azam baru.., hijrah dari yang bayk pada yang lebih bayk..

diantara perkara yg aku nak buat..

~potong rambut pendek.., nak pesyen orang muda skit la aih..,wat pacak ropa 'bek kam'
baru la ensem..,
~ aku nak cari duyk banyok2.., nak realisasi kan inpyan aku yang aku tanam lapaih aku balik dari sana "tempat suma orang nak gi" nak pi skali lagi la ni.., ahai...,
~ aku taknak cari p'puan layn lgi dh.., yg dok ada la ni aku pilih nk jdi istri.., takdak layn dah.., dia saja yg layak..
~banyok aih.., aku nak buat.., takut tak dan PULA.. buat satu satu la.., ha

yg sbena dia ni la point nya..,
MENCUBA MENJADI YANG LEBIH BAIK DARIPADA YANG BAIK...
jadi MUSLIMIN yang sejati.. :-)

akhir kata..


selamat menyambut maal hijrah 1433

No comments:

Post a Comment