Tuesday, November 15, 2011

sudah jauh saya melangkah..,bila sampai satu saat..,terjawab "tiada kepastian".!!
dalam benak kamu.., keragu-raguan menyelinap di hati kamu..,buntu tampa sebab,

apa lah guna karang cerita berjela2.., kalau tiada penyudah nya?

apa tiada nilai harga diri saya?..,
apa tiada sedikit rasa percaya pada saya?
apa tiada penyelesaian yang terbaik?
apa tiada lagi harapan?
siapa saya?. siapa saya?. siapa saya?

sudah dikatakan.., kalu ya katakan ya sedari mula.., jangan katakan ya di bibir tapi hati menidakkan nya.., lebih sulit untuk memahami kalau hati kata ya tapi di bibir kata tidak..

JANGAN lakukan ini pada saya lagi.., cuma beri jawapan pasti...,
apalah guna saya serta dalam kamu punya famili..,
apa guna saya bermesra dengan kamu punya famili
apalah guna saya menyampaikan hasrat hati pada famili ..,

saya tak pernah menitik kan air mata lelaki saya tampa sebab.. selain dari kebesaran TUHAN
dan hal-hal keluarga,.., tapi tidak dengan kamu...

kamu dah menjatuh kan air mata SAYA..., kamu dah luluh kan hati saya..,
kamu wanita pertama yang berjaya menjatuh kan air mata saya
kamu buat saya merasa apa yang saya lakukan ni hanya sia-sia..,,

besar harapan saya.., setinggi menggunung tinggi nya..,
dengan perlakuan akmu yang tak menenti tampa sebab dan tujuan nya..
harapan menggunung saya kamu roboh kan sekelip mata..,

........................................................................................................................................................................


saya cuba pertahan kan ego saya.., jika di ikut kan kata hati.., saya memang ingin menghabis kan semua cerita ini.., hanya kerana tiada jalan yan pasti kamu beri...

tapi saya masih sayang kan hubungan kita ini.., masih terselit perasaan di hati ingin menyunting kamu sebagai ISTERI satu hari nanti.., jika ada penyelesaian masalah ini.., bersama kita lewati...
sama-sama kita baiki.., HUBUNGI saya sekiranya kamu sudah bersedia ingin bersama LAGI..,

saya lakukan ini ini semua kerana..

kamu wanita pertama yang datang dalam hidup saya sebagai penyeri..
kamu wanita pertama yang datang dalam hidup saya yang saya pilih sebagai calon isteri..

saya sayang kamu....


~ABANG~


maaf kan abang jika kata2 abang ada yang dah menyakit kan hati kamu..,
jika ada tersilap dari kamu.., abang tak masuk kan ke dalam hati.., maaf pada kamu sudah pun abang beri.., jangan cerita kita menjadi satu kisah yang tak sempurna..

No comments:

Post a Comment